Notesy firmowe - jaki wybrać ich wygląd?

Wiele firm, organizacji czy urzędów, jak również kandydaci na stanowisko w trakcie kampanii wyborczych chcą jak najlepiej zilustrować się potencjalnym klientom czy wyborcom. To też ciekawa propozycja - a na pewno bardzo oryginalna - na prezent dla gości ślubnych, gdy imprezę Młodej Parze sponsoruje albo zaszczyci znana marka Doskonałą formą reklamy jest podarowanie gadżetu charakterystycznego dla danego podmiotu. Idealnym pomysłem jest tu np notes z logo firmy czy urzedu albo z innym charakterystycznym wizerunkiem wybranym przez zlecającego.



Taki firmowy notes może być wytworzony w formacie A5 (idealnym wręcz do małego plecaka czy torebki) lub także w formacie A4 (który z łatwością zmieści się w aktówce lub torbie na laptopa). Bardziej ekskluzywną formą zareklamowania się w gronie potencjalnych odbiorców są notatniki czy notesy w skórzanej oprawie, które bardzo elegancko prezentują się podczas różnego rodzaju zebrań czy innych spotkań wysokiego szczebla. Mogą być dołączane przykładowo do materiałów podczas szkoleń. Notatniki reklamowe dla firm są dostępne także w wersji codziennej - mogą być zarówno w twardej jak i miękkiej oprawie, w współzależności od grupy odbiorców. Zależy to również od ilości zamawianych produktów co wiąże się z budżetem zleceniodawcy. Im dodatkowo sztuk do dystrybucji i im liczniejsza grupa potencjalnych klientów, tym bardziej intuicyjna bywa metoda , a ponadto liczba stron notatnika. Jest to także ważny szczegół w trakcie samego procesu przekazywania takiej formy promocji do grupy targetowej.
Polecam: http://www.iveno.pl/notes-reklamowy-indywidualny.